bilderna får tala.. för frajday

2011-08-02 @ 21:32:44
ångrar så mkt att jag visade denna låten för alexandra som ALDRIG hört den(?!) med hennes dåliga musiksmak blev det helgens plåga...
**PUUUNG** han sjunger faktiskt det på detta ställe! haha

jävligt omysig och äcklig morgon med Ariel..

efter shopping på norby som vi kom hem väldigt oplanerat sent från (7) hoppar vi direkt på drickat, ansiktsmasken och vaxet! damn.. så mycket smärta för ett så dåligt resultat... är luden redan.. ja hatar o raka bena!!! btw, så blev de inte så mkt shoppat, dåligt dåligt.. men fick mitt paket från nelly idag! visar typ imorgon :)

men denna är ny! kula med massa glittnade rosa äkta diamanter ;)

sen tänkte jag inte så mycket mer på o ta kort fören jag träffade teddyn Olle!
men kvällen va helt klart grym! Spontant och grymt! Va inne på trägårn för att få bästa festen o de fick vi men tur att vi gick före några hundra i kön för alla fick itne komma in! hihi busigt ;) 
Hade på mig en svart playsuit, snygg men jobbig att kissa i..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0