dagens första och sista!

2011-08-30 @ 22:16:24
Dagen va chill, fick prova ut och beställa studentmössera! Nuuuu äre näääära! Fattar det inte :O
Jag längtar så brutalt mycket så det är sick, supa tusen dagar i sträck o leva livet, sjunga högt så vi tappar rösten! Åh, det är början på livet det!


tog en tripp till överby som sagt, hittade itne vad jag planerat men gav mig fan på att itne åka hem med tomma händer! Jennifer frågade om jag hört talas om shoppaholic? Jag fick iaf med mig ett par byxor, en rouge och ett puder hem. Helt okej :D Drog en Donken oxå!

o nu på kvällen har mitt kropp varit så brutalt hungrig men inte jag? Mår illa när jag tänker på mat, så skiter hällre i o äta.. Inte bra :( Tror det beror på att de ända jag ätit idag är frukt, grönsaker och donken! Då blir inte magen glad, och är magen ledsen är människan ledsen! *svensson svensson*

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0