har 50 mil framför mig..

2011-08-01 @ 23:38:05
imorgon ska jag följa med bror min som ÄNTLIGEN ska köpa en vettig bil! Hans tidigare har alla varit skattebefriade och växt mossa och annan skit i.. Ingen bil man vill åka med i eller bli hämtat på fest med direkt! Men nu jävlar :D
I halmstad har han hittat pärlan så det blir många nya miljöer.. Tänkte att ja kan ju köra pappas bil både dit och hem för att få åka igenom Göteborg 2 gånger... HAHA mamma är sjukt nervös som vanligt, men det är halva nöjet! :)

åker kl 10 så de blir bra för mig som ställt om dygnet helt med allt festande..

tog bilen o hälsade på gose lisa förut faktiskt, o visade pappis en bil jag är väldigt sugen på! vi får se, men jag hoppas den är bra nog (y) ringer förhoppningsvis på den imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0