hoppas på bättre tur imorgon!

2011-08-15 @ 18:12:35
sov alldeles för länga idag sen åkte jag till lidköping och gick på alla gator o frågade alla salonger om dom kunde ta emot mig som praktikant. de kunde ingen -.- de flesta hade inte plats eller tid, andra hade redan en o ville itne ha fler, en del hade stängt, en del hade praktikant men kunde ta emot men inte torsdagar och fredagar.... DOCK fick jag lite visitkort så jag ska ringa dit imorgon! Annars blire att åka till vara imorgon oxå :)

MEN jag tröstade mig med att shoppa en sak så jag kan pimpa bilen (A)


dock har ju inte min polo så snygga lamper(elle va säger en?) men jag ska nog få det att se snyggt ut ska ni se ;)
jag och jennifer sa direkt när vi såg dom i en affär i lidköping att vi ska ha sånna när vi får körkort, måste ju hålla det ;D kul grej! får se hur länge jag låter dom sitta på haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0