make over day + plajja

2011-08-03 @ 22:07:17
Idag åkte jag som sagt till vänersborg o friserade 4 stycken på mammas jobb! Dom blev riktigt nöjda o jag oxå :D 
Det är extra roligt när folk väljer o göra en ny frisyr som man själv inte fattar riktigt hur dom menar oxå kör man bara lite.. och sen blire över deras förväntningar :o hahah, Jonathan som en hette, han sa att "du kommer nog bli en bra frisör Natalie" haha gulligt ;)
ännu en dag jag missat allt fint väder :O för ahh, jag orkade inte gå upp o hämta körkortet imorse... så slö!

när ja kom hem åkte jag och hämtade Sofia då hon sluta så körde vi raka vägen till Gardis ;) O JAG GJORDE FÖRSTA DOPPET 2011!!! Damn! tur solen värmt upp vattne så mö nu de senaste dagarna annars hade de inte blitt kan jag säga ;) jag är en sån där som är väldigt rolig att skvätta på för jag är en badmes.. Men ja o Sofia hade sket kul iaf! tills vi blev attackerade av flygmyror och regn!! sprang till bilen o körde hem barfota.. det va ett upplevelse i sig det ;)

jag ligger hällre häääär med en god vänn, musik, mitt i livet o njuter med lite vind vid havet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0