NY PRAKTIKPLATS!

2011-08-16 @ 14:30:28
åååh jag skojar inte vilken lättnad! Hoppas jag får mycket att göra så jag kan utvecklas mycket! Camillas Hårstudio i Lidköping kommer jag vara på framöver på torsdagar och fredagar! :D
dock gör dom acryl naglar där så min näsa kommer frätas sönder, men hoppas det är värt det ;) Har en annan salong i lidköping med som skulle tänka på saken tills nästa vecka, så tänkte rapportera o fråga om jag kan återkomma om jag inte trivs på den platsen jag fått ;)

HAPPY ME!

Nu ska jag dock städa mitt rum och ikv ska jag vara med fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh vad kul att du fick en plats :D puss

2011-08-17 @ 02:31:24
URL: http://idasvfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0