Oh, when you call my name I’ll be two steps over the water, baby

2011-08-29 @ 18:13:10
Första dagen i skolan jag tog mig dit med hjälp av annat än bil faktiskt :O och imorgon är jag o jennifer sugna på o ta bilen men vi har inte bestämt oss.. vore ju gott.. kanske att vi kan göra det en gång i veckan iaf :D

Sen visste jag och ni att dagen skulle suga för de va bara sitta-på-röven lektioner, men historian va ju fan brutal?!
1. så jävla boring lärare som sa det ena och sen det andra
2. vi va över 30 pers i ett litet klassrum, HETT
3. vi frisörer blandat med samhälls TVÅOR?! inte okej..
så jag ska byta till psykologi som jag egentligen ville ha från början :) sen fick vi veta något annat mindre kul som kan påverka våran student som jag helst inte vill prata om o hoppas jävla jb löser problemet!

slut på det tråkiga! :D
eftermiddagen hade vi religion med en mycket trevlig Kajsa! Då vände humöret till detta!

flummigt måndagstrött! med öron som jennifer gjorde till mig med mina matchande hörlurar!
vacker bild.

p-u-s-s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0