Otippat

2011-08-28 @ 13:07:02
Blev ingen myskväll igår så jag slapp tanka HAHA. Men jag storstädade och möblera om mitt rum? Äntligen ser det snart inte ut som jag nyss flyttat in. Har en garderob som liggen under sängen som ska plattas ut för den har stått o hängt mot en vägg, så den ska någon händig få montera ihop i veckan så jag kan ställa min bröte någonstans :D ska även tapetsera o sånt, men de slipper jag nog undan att göra själv det med ;)

tycks?

Sen tittade ja på hur många lingon finns det i världen och sen gick jag på myggkrig i mitt rum! Det va en tuff fight, hade säkert 10 stycken som jag mördade och lurade ut ur mitt rum..

en av myggorna puttade in mig i garderoben, började blö som fan o den lille pulserade järnet!

haha vad löjlig jag är.. nu ropar de om fika så får skynda mig innan de tar slut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0