Och saturday

2011-08-02 @ 22:10:02
lördagen va vi döda döda döda med tanke på att vi bara fått oss 2 timmars sömn.. blä då mådda jag inte susens men alexandra hon va helt okej som vanligt! Stackars mig med hundra blåsor o skit under fötterna med så jag gick som att ja fått kuk i rava.. HAHA! tur alex såg ut o haft lika tufft så ja slapp se dum ut ensam ;)
MEN NUUUU UT TILL GREBBESTAD, TAKIDA OCH EUROPE!

SÅ PIGGA!

fake smile, är så slööööö

Ariel bada när vi kom fram och bajsade värdens körv på stranden (Y)

sen åkte godis halsbandet och armbandet på så åkte vi till tanumstrand som tältspelningen va på!
snyggt va? ;) haha ne åt upp de ganska snabbt så hann inte skämmas för mycket! de va gott!

sen filmade jag mest för ni ser ju kvallen på bilden? men de är iaf den fula sångeren i takida! MEN FUCK!! så bra o så svettiga vi alla blev! shit! och europe va itne så dåliga heller! Rocka loss är min stil asså! ;) kasnke laddar upp en film om ja har ork någon dag =)
ÅRETS BÄSTA FÖDELSEDAGS PRESENT IAF ;) Alexandras förtjänst! ♥

sedan, eftersom ja itne va så sugen på o dricka då så fick alex göra det så körde jag tänkte vi så vi slapp gå 1243 mil med våra fötter igen :) planen va att jag skulle köra till ua så skulle ja få dricka där sen! för jag blev allt sugen såklart ;) men vi kom dit så jävla sent sen så jag tänkte att ja kan likaväl vara nykter o köra hm oxå och så blev det :D men jag hade skit kul ändå, övertrött o flum!! Synd bara att alla brudar vi va med stannade kvar i grebbe, men fick med oss ett gäng dyngraka killar! som tur va blev vi av med en på vägen.. HAN VA PAAAIIIIN -.-

när vi vände klacken mot munkedal slockna dessa.. haha inte gulligt alls!!!

så.. nu slipepr jag ha det på samvetet att jag aldrig la upp något från helgen iaf :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0