Todajj'

2011-08-17 @ 19:20:06
Idag sov jag riktigt länge då jag bara var tvungen att se ett avsnitt Gossip Girl igår när jag kom hem;) Sen åkte jag och Philip till pappa för min faster skulle komma dit o jag har då friserat henne idag! Snabba cash! Efter det åkte jag o köpte fika på konditoriet och sen hade vi det gött!

När jag och Phillepill åkt hem så började jag finslipa bloggen, färger, storlekar och teckensnitt har jag ändrat! även fixat smilies ;) ser ni inte ändringarna så tryck F5!

Utfyllnadsbild.. Haha det är ju så tråkigt när det itne är nån bild!! Även om den är 1 år gammal så äre alltid nått ;)

Imorgon ska jag åka och serva bilen! Det mår han nog bra av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0