torsdag tills idag

2011-08-07 @ 19:20:00

shopping med alex, mättade magen med en sallad utan sallad för 80 kr. värt

alexandra kör säkert...

inte många av mina vänner som kan säga att dom blivit trampade av en häst, men det har jag! skulle vara snäll mot denna åsnan o ta in honom dels för att det börja regna o för alex va så seg, så trampa han mig...

delvis köpte vi varsina sånnahär :) min är bättre än alex, brun på 0 sekunder. perfekt, behöver inte ens använda den!

inte för dåligt va?

groggvirket!!! MUMMA

Sen försvann vi in i dimman!

bland dessa glada miner lider kvällen NÄSTAN mot sitt slut. haha

Såhär snygga va vi när vi gick ut iaf :D


OCH

Så vaknar jag breve detta! WTF?! Det va nog en helt okej kväll igår ändå ;)

sen gick ja o busa med alla pigga i huset! inte bakis alls :O de är fan bättre med sprit än vin!

hoppas alla har haft en iaf hälften så bra helg som mig :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0