Tog mig i kragen,

2011-08-28 @ 17:30:39

Nu åker vi mot trägårn, helt ovetandes om va sjukt rolig kväll vi kommer ha!

Inte alltid man får visa vad man går för helt solo på dansgolvet ;) (och ja, jag fick in mitt vin IGEN! Skill)

Alexandra ville med!!! haha sjukt va tomt dansgolvet vad hela kvällen? härligt me space o dansa på iaf :D alla satt ute?

Sen gick alex på killkalas på toa

Fick ett hjärta i ölen.. Romantic =')

Sen kom försvarsmakten(lr va de nu va..) o körde all in me oss!

Gentlemen? 

HINKARNA <3

Seriöst, jag tror ingen som inte var med kan fatta att de va sjukt kul. Jag och alla va på bästa grymmaste gladaste partyhumöret! Önskar ja kunnat fånga det på bild men ni får vara med mig någongång, man har aldrig tråkigt med mig ;) hihi!

DAGEN EFTER:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0