wait for it

2011-08-11 @ 20:35:12
mamma ringde och väckte mig kl 09.00 för hon trodde sig hittat en bil som jag ville ha på blocket. Och det hade hon fanemej rätt i :O den kom upp samma morgon o med ett kanonpris så jag va tvungen o hoppa upp ur sängen, ringa ett par samtal, diskutera med bilkunniga, och sen! när vi skulle ringa tillbaka o säga att håll den för oss, vi tar den! då var den såld..... helt hjärtekrossad gick jag till jobbet :(

MEEEEEEEN! :D Nu har vi hittat en exakt likadan!!! lite dåligare kamera har dom nog använt dock för den ser itne lika snygg ut på bilderna och sen måste jag nog ge lacken lite puts.. och 5 tusen dyrare men vafan, det kan väl diskuteras :)

nått i detta stuket, underbar inte sant!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0