bakis heeeeeeeela dagen

2011-12-17 @ 20:41:04
min personliga premiär på stadt kunde fan inte varit mer kul! har så mycke saker jag kan skratta åt idag tillsammans med de inblandade! ROCKIG KVÄLL SOM FAN! så, jag och alex kommer hålla kvar vid spontaniteten även fast vi hade liiiite svårt att komma hem. men de gör inget, vi träffade mycke roligt folk, dansade, tappade bort min telefon och blev reapad 2345 gr, tappade löshår, köpte dyraste drinkarna, blev bjudna på alot och gämde oss från äckligaste killarna! crachade i sängen kl 4 tillsammans med alex, somade 5 och vaknade lagom till frukost kl 2 :D

Idag har jag hunnit överby och köpt bla nya pjux! Ni får se när ja orkar visa ;) typ Dr Martens. Nice
Om 12 dagar kära vän, dåååååååååååå! Då slipper vi det dåliga i livet och lever i paradiset och blir snyggaste pepparkakorna eveeeeeerrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0