dagens happening

2011-12-31 @ 11:40:12
Alexandra har fått solsting och mumlar om att hon ska sluta raka sig under armarna och köra på flätor ist.. Får flabbet hon är seriös, det är as långt nu och ho orkar inte hämta rakyvelt 3 m bort! Låter som vi får ett roligt nyår ;) övertrötta efter en HEMSKT varm dag på stranden och havet som dränkte miiiig ett par gånger, bikinin åkte väck och många tyckte det va väldigt kul! Mina solglasögon och kepa åkte oxå en tur, kepsen va lättare att hitta än glajjerna dock ;) Är ju as ful utan glajjer...... Höll mig lixom undan från kameran ;) MEN glädjen jag fick när jag skulle svalka mig 30 min senare hade dom rest 20 meter in mot stranden och inte ens inärheten av där vågen kraschade oss.

NU iaf, så är klockan halv 6 och vi har piggat på oss en dusch i hotellets kalla vatten.. Resturang bord är bokat, nyårsfirande och bröllopsdag firas! Kvällen får leda oss , vi hörs ;)

Btw, går fof inte ladda upp bilder.. GOTT NYTT :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0