dagens lista på aktiviteter

2011-12-12 @ 14:04:13
Japp som jag kanske inte har sagt så är jag ledig idag :thumbup: loooove it!
Idag haf jag då hunnit med en heeeel del faktiskt!

1. sova så länge jag bara kan. CHECK! sov till 11.
2. äta långsam frukost med efterätt därtill. CHECK! Kaffe och kakor
3. göra iordning mig långsamt till en bussines women. CHECK
4. gått till banken för att fixa mastercard samt beställa en summa Bath till Thailand. CHECK
5. lämnat in min trasiga skor på hektors. CHECK

Det ända som återstår nu är plugg! Men elits hemsida är nere så det blir då fan inte det lättaste! KUUUL nej dra åt helvete heller. Har ju massor att göra...

Får glömma mina bekymmer ett slag och titta på dagens julkalender :)
17 FUCKING DAGAR KVAR TILL AVRESA!! OCH 37 FUCKING DAGAR TILL HEMRESAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0