har fått en order av boss

2011-12-28 @ 01:23:40
Nu kan jag bokstavligen talat säga att IMORGON åker vi!!!!!! Asså fattar inte, det va nyss det vad 30 dagar kvar, 100 med för den delen! Jag har sån resfeber så det är inte sant! Jag känner känslan i magen när jag tänker på att vi checkat in, går och tar en fett stark drink, stiger på planet och väntar på att det ska lyfta med min bästa vän bredvid.... KÄNNER NI? :D

väskan är påbörjad och ska vara klar imorgon tror jag.. Va på överby idag och köpte hela apoteket ;) och en locktång och en rouge. tvuuuungen! 


grunden i packningen.... fan va skönt o slippa byxor asså!!!!! :D

Och sorry minna tappra läsare för jag varit typ as kass på att uppdatera men... jag ska ta nya tag! :) i thailand kanske jag inte kommer blogga riktigt varje dag heller men jag lovar att ni ska få smaka på goa uppdateringar ibland! och glöm fan inte att följa oss på http://inthailand.blogg.se/ ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0