i survived and i'm in löve

2011-12-30 @ 18:47:43
Flygresan gick över förväntans så bra, klämde bara fram lite tårar när mamma börja grina (a) Mådde sjukt illa och hade huvudverk första timmen på planet och samt ländningen.. ÅKSJUK SOM FAN! Sen fick vi ta ena taxi till Kata Beach och den körde ju normalt.. Åksjuk igen ;) MEEEN jag ska ju inte klaga på att det är varmt så jag får väl säga att 30 grader här! Och tror jag kommer komma överens med maten oxå, så småningom måste jag ju iaf. Stranden är helt underbar och likaså vattnet, kommer dötrivas!!!

har även gjort fantastiska fynd! Eftersom jag har slängt alla mina sommarskor fick jag köpt mig ett par nu för någon timme sedan, de ville ha 970 bath men fan heller sa jag och lyckades få dem för 400, sick. Samt världens snyggaste bikini, MUMS!

Funkar fan inte ladda bilder... men NÄR det går, så blir det bildbomb :)

Nu är klockansnart 1 på natta här och sovit 3 timmar totalt sen igår så nu äre då dax! NATTI MED ER O GOTT NYTT ÅÅÅÅÅRRR!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0