kära vänner och undersåtar

2011-12-23 @ 00:07:52
Nu är jag klar med religionen. Jag satta punkt och skickade in skiter bara! Dem 11 sidorna får bära eller brista.. MEN SKÄNN LÄTTNADEN MANNEN?! Jag svävar!!! :D ååååhhh nu ska jag leva lite fram tills jag dör. Logiskt? Whatever..

Nu blire dagens julkalender som jag fortfarande så troget följer! Perfekt innan john blund trallar in, va ju ändå uppe med tuppen kl 8 idag. Imorgon är det dan före dopparedan (heter det doppare? tycker det låter snuskigt). Då fyller bästaste myse Stina år! Så hon bjuder på kalas vid 1 och innan det ska jag handla klart till julklapsspelet, sen vara hemma tills kl 3 då morfar kommer för ett klipp lagom till jul ni vet ;)

Stor chey 1 år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0