kort och gott i stora drag

2011-12-01 @ 23:23:51
Dagen har varit ganska awesooome! En annan tjej oraktiserar denna veckan, och som med alla andra praktikanter går vi loss med snacket diiiiirekt ;D Slutade kl 18 men stannade längre för att träffa en gammel bekant hårding! Drack fanta på cafe o bar, hahah tidsfördriiv.. Hemma 20.00. Träffade Fridah på bussa som praktiserar nu mitt emot mig, fett, och ja, jag har varit trött o flum hela dagen så hela dagens prat har varit knäppt!! Liiiiite störd på en bitch bara..

Såg en rolig bild på face som jag måste visa
Hahahah typ, "hjälp det är en snattare här" , "okej vi kommer och plockan honom" , "ööh oj du får inte plats, du får gå"
asså hur trött är jag? GODNATT! kort dag imorgon så bloggar meeeeeer :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det Robin Lindh du träffade :D ?

2012-01-08 @ 15:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0