nu går nerverna runt och runt

2011-12-29 @ 00:20:09
Har varit helt galen och resfebrig heeeeela veckan! Är så glad för att inte behöva bry mig om allas problem om nyår nu, för jag vet att det kommer rocka, jag vet att jag inte behöver en jävla fest att vara på för att slippa va ute i kylan nu skaaaaa jag vara ute i värmen!! :D Just nu är packningen uppe i 10 kg, utan sminket, hårprodukterna, smycken och locktänger som ska i.. Kanske får köra en rensning imorgon ändå, ska ju ha med mig en heeeeeeeldeel hem ;) Tur nog har jag en rejäl väska till handbagaget så kanske kan knöka ner en den där på hemvägen (:

Nu sitter jag och Alex och fixar musik och filmer inför resan, vadå sista stund? 
Har även fixat en thailändskt mobilnummer som jag hoppas ska funka, numret skiljer sig lite från mina samåkare haha! skräll det händer mig! ;) nummret är 08-15560896 sen vetja inte om ni ska lägga till 010 som är landsnummret men ni kan ju googla det hah!

MIN GAMLA UNDERBARA UPPLÅSTA LILA ÄLSKLING! Nostalgi asså! bilderna i den är typ to die for! haha! Denna ska jag stoppa i mitt thailändska simkort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0