sämst i hela vääärla!

2011-12-07 @ 21:32:06
jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera, trots det ska ni veta att jag tänker på bloggen 1000 gr typ 'det här ska jag skriva', tar bilder, men sen verkar postit lapparna i mitt huvud försvinna..

Idag har jag iaf ätit kålpudding utan kål, samt så var köttfärsen "liiiiiite" röd, så kommer bli dödssjuk snart :) Jag har klippt Patrik och hans vän Max snygga som fan i huvudet! Testat på att ha en manlig lärare, både trevlig att titta på och bra på att ge feedback ;) Körde hem Max till thn sen raka vägen hem och laga mat, min tur att göra det nu ;) varje onsdag! Faktiskt kul :O:O?? Laddat hem 6 olika appar med recept till min dåliga fantasi haha!

Nu ska jag chilla och slicka lite goda lantchips till julkalendern (: ser ni den? Har sett 1 avsnitt o den är skiiiit mysig!
GODE SKOLMATEN <3
Före i pojkfrisyr/kepsfrill
Efter!! typ 2 år äldre och mogen. Så knäckt btw när vi skulle gå, så åkte kepsarna på pöjkarna direkt efter jag stylat dom oså xO Ungdommar.. Båda blev nöjda o jag med! Skit enkel frisyr!
Thaimaten a lá mig!! Mums.

Nu sängmys och tjuvarnas jul! Hörs imorgon, puuusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0