snart smäller det!

2011-12-29 @ 11:29:16
om 12 timmar har vi redan varit i luften drygt 3,5 timma! Känns heeeeeeelt magic :D Nu blir det att fixa sig klart så man kan packa ner det allra sista! Får även städa rummen så att mamma blir lite glad och kommer sakna mig extra mycket ;) Drar oss ner mot landvetter runt 3-4 tiden och tar en avskedsdrink med mammis, robban kör ;D NI FATTAR INTE HUR STORT PIRRET ÄR I MAGEN JUST NU!!! Efter att bara flygit 3-4 timmars resa till bulgarien med en stor flygrädsla så ser jag verkligen fram emot att flyga 11 timmar idag! Tur fan att jag steg upp tidigt och är trött som satan, har laddat med filmer, musik och kortlek så jag och Alex kommer klara resan ;)

Vi hörs senare! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0