the girl with the dragon tattoo

2011-12-15 @ 22:59:51
Alltså vilken jäkla bra collection! Bästa på vääääldigt länge HM. Gillar verkligen fräcka attityd plagg att ha så inte allt blir så snällt och vardagligt tråkigt. och jag har varit så jäkla duktig denna månaden med köpstoppet så kommer garanterat inte kunna hålla mig längre än till lördag då jag ändå ska till överby och köpa lite klappar till julklappsspelet :) bla annat så kommer jag sääääkert ta med mig nya skor hem! Dom jag lämnade in på hectors får jag lite ersättning för o det va ju alldeles lämpligt o kunna förnya sig lite nu men kanske platta vardagsskor :))

typ dom här
Mamma skulle väl inte rekomendera att köpa färdig slitna skor men ååååh så häftiga, skulle itne kunna slita ögonen ifrån någon som har sånna här dojjor iaf! Håller ni med? ;) hoppas dom är lika snygga och snyggare i verkligheten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0