fre-sön pictures

2011-07-25 @ 15:08:34
på fredagen vart jag hämtad 20 minuter försent emot vad jag skulle!! av alexandra seeg lind och en annan skit, o de va väl mest den där skitens fel att jag fick vänta o gömma mig från olika varelser... HAHA
en rolig roadtripp blev de iaf, lämnade av skiten hemma hos skiten och sen var de raka vägen till grebbestad!! inte så livat så väl framme mös vi bara i husvagnen med tusen ljus, och gottigotti!

lördag:

påväg upp för att diska träffade vi kampingens vilda ninis och den va inte rädd!!! så soet.
när jag lät alexandra sköta disken hittade jag massa tidningar jag itne kunde slita mig från. det verkade föresten vara gäntlemän på kampingen för de va bara killar som diskade? så fick dom iaf lyssna på mig när jag läste vissa saker högt om killar och sex haha... tog med mig tidningarna o fortsatte i husvagnen!

inte det roligaste jag läste men tyckte det va på djupet väldigt fint och förståndigt?..


väl hemma efter att alexandra backat på mig så jag fick känna 1 tons bil på min tå och skrapsår på mina ben från bilen så kunde vi itne hålla oss! som sagt... vi gick påt! valde mellan munkedal, grebbestad och smögen! o tur fan blev de smögen! roligaste kvällen på länge! spontant är bäst! så svettig efter all dans, wooooh.



SÅ TAGGADE VAR VI!!!!!!!
hela kvällen var mycket kul o de va mycket som skulle förevigats på bild/film men jag behåller det i min hjärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0