OB OB OB !!!!!!

2011-07-05 @ 22:05:15
neeeeeej, inte tamponger... haha ne den va lame...

men imorgon ska jag få jobba lite ob timmar!! fan va gött! hoppas det blir fler kvällsbokningar på resturangen för då ställer jag mer än gärna upp! ..om det är på veckodagar.. ;)

SÅ, var berädda på dålig uppdate imorgon med :( hemma 11 från körlektion, plugg på det o lite fritid tills jobbet börjar kl.16 !! sen jobbar jag tills folket inte orkar supa mer. HAHA ne men 10-11 kanske :) tur man är 18 så resturangen kan ta nytta av att jag kan servera!!!!!! 
även ledig på fredag så då bär det av tidigare än planerat till alex ballexandra!!!! :D WIHO. Kanske en tur på torp? vi får se ;)

TEXT TEXT TEXT...., fyller ut med en bild för ja vet att det är roligare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0