vad fan har jag hållit hus?

2011-07-17 @ 22:08:27
ursäkta mig för ytters dålig uppdate men! har man körkort kan man ju även ta sig friheten att inte sitta hemma (Y) jag har alltså varit och flängt sedan torsdags kväll för då blev det av ren impuls grebbestad after beach! då jag Tom David och Linus pendla ner för att träffa Alexandra och Elin! Blev en helt klart bra kväll med mycke skratt och dagen efter lika så!

På fredags eftermiddag åkte Grästorp hem efter bad i havet och direkt när jag kom hem åkte jag till munkedal!
första bilturen helt alone! gick grymt :D
sen blev Alexandra så grymt party sugen o ja ville gå o lägga mig.. men alexnadra gjorde sitt yttersta för att få mig att ändra mig så jag kunde inte stå emot till slut ;) vi bestämde oss för att åka till Trägårn typ kl 11 !!!!! så ful som ja va den kvällen har jag aldrig varit. usch va ful jag var! HAHA men va ju där för o ha kul och inget annat!

och igår, alltså lördag. då va vi helt slut efter våra 2 dagar så vi bestämde oss att då skiter vi i fallens o besöker Potter's värld! GRYMT! Film serien hade inte kunnat fått ett bättre slut! sen åkte vi hem, klappade hästarna, sen åkte vi till en fest i munkedal bara för att vi inte ville känna oss för törra o bara gå hemma o vara trötta! vi är inga kärringar än inte ;) efter det blev jag taxi och hämtade några i trollhättan, körde runt på dom o sen kom samtal o sms om mer o mer! ryktet gick fort.. haha sen blev vi kärringar! Kom i säng kvart i 5 -.- men ändå lite lyckliga för vi såg den berömda ALBINO älgen på Gårvik! :D

badpojken (badkrukan?) linus. och david! har en film som är för rolig!


Trägårn! Ångrar inte att jag ångrade mig så vi kunde åka dit, hehe! och inte för att skryta men IDOL-Daniel gilla oss!
Alexandra, Daniel och David Hansson som så gärna ville va med oxå...



denhär bilden är snyggare!!!!!!!! så go bild erkänn?


jag i världens tyngsta 3D glasögon! faaan min näsa orkade dom inte det sista så fick hålla upp dom framför mig!


NU KOMMER ÄLGEN! OBS! OBS! OBS! Förvänta er inget för det är alex som tagit bilderna... = suddiga


jag fick tvärnita o backa! annars hade jag ångrat mig för resten av mitt liv! coolaste älgen, stor som fan va den oxå! och läskigt vit! ville fan ta med den hem! :o

nu vet ni va som hänt mig hela helgen iaf! nu blir det mys för imorgon väntar jobbet igen :)
puss på ere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0