18 and life, tomorrow!

2011-06-30 @ 21:37:15
kan inte fatta att den äntligen snart är dax för mig att påbörja mitt nya liv :D som man har längtat o räknat månader och nu äre 2,5 timme!? haha stööört ;)

det har varit toppen väder dehär senaste dagarna och imorgon vänder det såklart till bajs. men jag har haft as goa sommardagar tillsammans med härliga tjejer! kubb, matlagning, kortspel, alkoläsk och chips me dopp igår! as myyyys! :)

spenderade även en natt med sofia för hon vågar inte sova själv hihiih, ne men de va gött de blev ju lite kallt på kvällen för o cykla hem så lättklädd så efter att sandra och therese stuckit så playa vi en film mysprata o sen stenslockna!

och idag tog kärringen ett dopp i nossan då hon itne kunde stå ut hettan längre. men ja plågade mig!
finns det något vatten som är brunare än nossan? ja tror icke det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0