boom boom boom boom I want you in my room..

2011-06-21 @ 22:48:00
har haft en sweet day med tjejera! :D men även sådana goa kvällar har sitt slut när den ena ska åka till en kille o den andre ska hem innan pojkvännen somnat. and here I am baby! ne men jag tankar väl ner ena felm o hoppas på att somna snabbt för att imorgon blire o hitta snyggaste kläderna i Göteborg. o då måste man vara pigg och smal ;)

åå jag längtar så mö till midsommar! vi kommer ha en så go kväll med trägårdsspel, långbord i bonnelada, snapsvisor o hela baletten! :D dessutom hitta jag ett recept på hemköp när jag handlade gött härom dagen så ska jag ta med en go sådan till alexandra så ska hon se att jag oxå kan ;) mums vill smaka den nu..

men godnatt på er. puusssss

Feel it? I feel it in my toes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0