jävla sj jävel tåg jävel

2011-06-22 @ 22:28:21
åkte ju som sagt till gbg idag trevlig resa ;) MEN 12 minuter hemmifrån går tåget sönder och ersättningsbuss tar ju en timme o fixa tydligen.. så aja nu är jag hemma 2 timmar efter planering -.- blir inget duschande o filmtittande ikv! gäller att prioritera. jag prioriterar film !

Vet dock itne ännu vad jag ska ha på mig på midsommar.. men jag har lite o välja mellan ;) ska vara en sexy jente i bonne munkedal minsann.
vi fick inte ens sitta såhär på tåget hem, för "det såg itne bra ut". men vafan!!!!! tror han vi förseker se bra ut då eller?! nej vi ville bara bara bekväma!

sen pajja tåget, gubben fick dåligt samvete för hans otrevliga attityd och vi fick sitta o göra allt! bara itne röka i vagnen sa han ;)

hajjhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0