körig dag *hihi*

2011-06-28 @ 20:20:03
halkan va SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kul :D tur fan jag och Jenkan fick åka med varandra så man kunde skratta loss ist för att ha någon ful, tjock kille o bara skämmas för.. haha nej skämt och sido! men ja o Jennifer hade kul iaf! jag bjöd henne på en ordentlig åktur på halkbanan utan ABS o tappade kontrollen helt! de va fett läskigt.. flög runt som ena vante! tur jag aldrig kommer köra bil utan abs för de skulle jag aldrig klara :D

sen va vi hemma vid 1 o då försökte jag kämpa i solen.. helt vindstilla 31 gr i solen.. det är fan inte min grej! jag pallar itne :O fick börja promenera runt, runt, runt i cirklar här i trädgården. måste sett ut som en vilsen höna?
VILL HA KÖRKORT NU SÅ JAG KAN ÅKA TILL PLAJJAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och vid 5 palla jag inte mer, åkte till thn o gled runt lite. sen kom mamma oxå körde jag runt bakom ratten lite i stan :)

och nu är jag hemma! WIIIIE!
som alla andra dagar denna veckan består min kväll av plugg och jordgubbsätning ;) hare gött haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0