pepp på dagen?

2011-06-27 @ 12:37:50
eller... kom hem för en liten stund sen från körlektion! det tär på en att försöka lära sig så mö de bara går ska jag säga, iaf på mig :) MEN det är itne slut där, nu ska jag plugga bort resten av dagen för att ha någon chans på teorin!

hittade en bild på facebook från midsommarnatten. jag är med där i ett hörn ;) körde på lockigt hår eftersom det ändå fanns chans att det skulle regna, vilket va klokt. faaaan va de regna o va halt det blev i gräset! är helt mörbultad med blåmärken och stukningar ;) trodde oxå jag fick hjärnskador eller hjärnskakning men det va över dagen efter (Y)

synd ni inte fick se min fina topp! kasnke har den ngn annan gång igen! ;) har faktiskt inga bilder on me...

nu blire pluggis! hare gött!

Kommentarer
Postat av: alex då va

där står ju jag med ;D

2011-06-28 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0