beslutsångest!1!

2011-11-03 @ 21:10:27
vafan ska jag göra med håret, måste änna bestämma mig så jag kan beställa löshår o slippa va ful :'O Jag lovar, jag har tänkt i alla banor! Vill inte, eller vågar inte bli mörk iaf. Trivs så bra i ljust, feeeling hot! Men, inte vit.. Help ?
ljusbrunt, kanske ett för stort steg åt det mörka för mig men...
Ljus grund med en del kopparslingor, snyggt som fan
massa olika nyanser, jag vill att det händer mkt! med slingor! så why not?
en kopparbrun färg, mmmh! lite mörk bara, kasnke lite ljusare kopparbrun??
solblekt med mörkare toppar/längder.. svårt o få att se bra ut med färg och clips men ack så snyggt
mörkblond med en härlig silvrig ton
sist men itne minst! ljusbrund med tydliga blonda slingor!!! mumma.

Jag gillar allt! Det är väl det största problemet.. Hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0