Förlåt mina synder bloggen!

2011-11-10 @ 23:21:08

Jag kan inte rå för min dåliga period. Jag är en upptagen kvinna som inte har så mkt att dela med mig av då det mesta handlar om plugg, skola, praktik, titta på lyxfällan, och sånt! Idag tillexempel så råkade jag få med Malins nycklar från praktiken.. Sånt som kan hända när man ska slänga sopor och hämta post! Så imorgon när praktiken har stängt ska jag åka till Lidköping i lämna nycklar o sen åka hem.. Sånt som kan hända! Lär gå in på hm en sväng som har fått in nya klänningar.. Skjut mig o mitt beroende!? Gått och lidit hela dagen av att de vart 50% på bikbok hela dagen, bara idag...

Men idag fick jag dock en vecko revy tidning av min mamma! Hon är rätt bra ibland! Se va bra , ännu en sak jag MÅSTE köpa!? Fniss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0