Godnatts lista

2011-11-28 @ 22:26:00
dagens låt: Roc me out - Rihanna
dagens dusch: Raggardusch
dagens frisyr: Lockigt, utsläppt.
dagens smink: fonda, rouge, gråmetallic ögonskugga, maskara, eyeliner
dagens klädsel: "läderbrallerna" från gina med guld dragkedjor + kizz tröja
dagens händelse: Mh.. Kanske att jag äntligen ser ut som mig själv? Eller att jag gjorde en ekonomisk översikt för första gången i mitt liv, KUL VA?
dagens planer: överby check, plugg check, mer plugg ocheck..
dagens vill ha: THAILAND !!!!
dagens saknad: Att få shoppa endlöst mycket.
dagens drog: Kära bilen <3
Dagens träning: haha jadu.... har väl motionerat runt på överby oså? Rulltrappa räknas?
dagens tråkigaste: Kylan..
dagens måste: Det ända som finns kvar nu är sova!
dagens dricka: mjölk, jouice
dagens köp: Hår accessoarerna!
dagens mat: Frukosten var godast.
dagens personer: ALLA!!
dagens kärlek: Håret <3
dagens mående: Helt fucking okej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0