har lite pubis i ögat..

2011-11-23 @ 22:53:31
Hahahah nej men de såg fan ut som det när jag raka! Usch o det fick jag i ögat! Fast Niklas blev snygg ;) och jag är halv nöjd, första gången jag gjorde + att niklas inte hade bästa ljuset i köket, så ni får nöja er med att se den snyggaste sidan ;) glömde ta före bilden men... han såg ut som en som inte rakat sig på länge med skägg långt ner på halsen och upp till ögonen haha! Sen snaggade jag honom oxå för det tycker han om och han passar faktiskt bra i det ist för sitt suppertjocka pinn hår!
Gav han lite mer maskulina linjer i hans snälla ansikte! Dock tyckte han det blev så snyggt att han skulle fortsätta raka efter kanterna.. men det får han inte för då kan ju inte jag öva :@

GODNATT FOLKS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0