mat, kaffe, kuuund

2011-11-29 @ 17:47:11
Trött trött trött, la mig tidigt igår, redan kl 10. Tänkte fan va skönt att vara utvilad för en gångs skull ;) Men.. Så hamnade jag i telefon tills jag vet inte vad klockan var, ville inte kolla på klockan och få ångest så jag bara la på för att somna :D Visade sig att klockan va nog ganska mycket, kom hem kl 3 och har sovit tills nu ungefär och är ändå trött! Gött ändå! Då kan jag lägga mig tidigt idag igen :D

Nej men, visst är det härligt o prata i telefon när man ändå inte kan somna riktigt , om allt mellan himel och jord, med någon som man inte träffar för ofta. Bara gosnacka lixom, WORD, eller? (:

NU, maaat ska bli så gött med näring :D sen får jag nog skynda i mig lite kaffe innan kvällens kund kommer hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0