Michaela Palmqvist

2011-11-29 @ 15:08:00
Hon är min Michis och jag hennes Nattis! Belive it or not, men hon är den ända som har mitt OK att kalla mig något så löjligt. Hon är en löjligt go brud som kan allt man inte kan tro som typ data grejs hit och dit*PANGBRUD*, men sen kan hon inget mer.. Jag är hennes största idol för jag har en röd golf (hon tror att det är en golf men de är ju polo), hon ska ha en likadan rallybil fast kanske svart, eller röd, eller svart? Beslutsångest a la Michis! Men först måste du fylla 18 och skaffa körkortet lilla hjärtat! Men en sak av dem kan vi ju checka av imorgon ;D Helt sjukt. Michan blir vuxen.. Du kommer alltid vara mindre än mig i mina ögon. Puss gull.
Michaela Snyggast Palmqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0