oboy, idag har jag inte varit pigg!

2011-11-13 @ 22:30:00
Hade sjukt kul igår iaf! Helt spontant som vanligt med min Alex ;) De va kul o få träffa alla de andra munkarna som jag inte träffat på väldans länge! Färgade som sagt håret på dagen och shoppade lite smink, ny big neccesär (släpat om kring på mitt smink i en båse för de växtre ifrån den gamla neccesären) inför Thai. Så imorgon ska jag beställa löshår FINALLY!!! Och sen är jag ready to go! :thumbup: Camilla beställer även ett special sim kort inför thai så jag och ni kan ringa och smsa precis som för samma pris i sverige!:thumbup: Och i slutet av månaden ska resten av frygstolen betalas, ÅÅÅÅH SÅ GRYMT!

Nu ska jag som är så pepp på skolan titta på dagens avsnitt av GG och sen soooova. Nattipuss på ere
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0