överby i jakten på skorna..

2011-11-28 @ 19:37:21
MEN, dom skulle inte komma till överby alls, men dom fanns på torp visste dom. Så jag måste dit illa kvickt innan dom tar slut! Avlöjar itne vilka skor så ni åker o köper dom ifrån mig ;) möhöhööh..

Men fick köpt mig lite fina hår accesoarer som tröst :)
Kommer användas flitigt i halvuppsättningar. Räddarna när man har en bad hair day oså. Lite "dockigt", men det är modernt så då hakar jag ju på det med ;) Men inget mer än detta köptes, hjärnan sa till hjärtat flera gånger "nej du ska inte köpa det och det, du kan köpa 358739 i thailand". 
Resan hem gick fort ock, träffade Sofie på station så de blev en del dösnack! :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0