religion, check! psykologi, halvcheck?

2011-11-14 @ 17:50:25
Ååh sicken lättnad för mina axlar att äntligen skickat in fördjupningsarbetet om Jehovas vittnen! blev 8 sidor fulla med skit. Haha! nu har jag även gjort halva psykologi uppgiften om filmen vi tittade på innan lovet... Minns verkligen allt! Not. Och nu efter halva har det tagit stopp. Haha jag kan inget om psykologi känns det som! Tur kursen är slut snart o hoppas jag får G ;)

SÅ ROLIGA INLÄGG ATT LÄSA OM PLUGG VA? ELLER? ja vet...

nu till något annat, köpte de här finfina paketet till mig själv i lördags!

Kostade under 200 kr, och till o med lite billigare än om jag bara köpt mascaran som jag tänkt först innan personalen stoppade mig ;) Hon tyckte jag hade himla fin hårförg oxå vilket va synd, jag färgade ju bort den lite senare! Resultatet blev bra! Så nu har jag beställt hår och lite annat smått och gott från Gocciani :) På torp köpte jag även 2 glittriga läppglansar, ett som är lite nude och ett lite mer rosa. + neccesären jag prata om! Såbehövligt till Thailand.


Har jag berättat att jag och alexandra ska göra vårat projektarbete utifrån våran resa? lär mer om det här http://inthailand.blogg.se/ !!!!!!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0