Bullarnas dag!

2011-10-04 @ 19:52:35
Bara väntar på dem, helt frusen som jag varit ända sedan jag gick sjukt snabbt från östra station till centralen under 20 min! SICK va jag kan :) i regn och blåst.. kanske fick en knuff av vinden? Kommer bli så gott med varma kanelbullar och gosig mjölk♥ Gosar ner mig under filten för resten av kvällen! Så trött och måste vara utvilad till skolfotot imorgon plus en 7 timmar lång kurs av Hårologi. Efter kursen, om jag klarar testet kommer jag vara diplomerad Hårolog så fort jag börjar jobba på en salong som har de märket. lr nåt.. bla bla.. Ska iaf bli kul :D

Kul bild, slåt vad om att alla komemr läsa detta inlägget på grund av den :D Men kanske en outfit bild imorgon! Så enkelt med blogg appen! Puss på ere :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0