nu var det gjort eller.. 1 av 3..

2011-10-12 @ 23:05:48

 

HEY I MADE IT. Sticket gjorde inte så ont.. Men så det sprängdes i armen, det var ju inte skönt :O checkar av 1 av 3 twinrix sprutor nu. jag ska då fan kunna gå säker i thailand utan o behöva hålla mig lugn, där skall de levas! haha nej men man vet aldrig vart en olycka lurar så kanske jag behöver någon annans blod för att överleva. då kan man tacka twinrix för o slippa leva med hepatit a eller b!

 

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag på praktik o få helkroppsmassage av en riktigt härlig andra års elev som oxå praktiserar på min salong! ååh så jag längtar! och pizza på det sen :) mumsslickibaba, vi hörs imorgon! Godnatt kära du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0