perfect summer

2011-10-26 @ 22:35:13

Dax att lämna det bakom sig.. Vinterjacka, halsduk och vantar är kreteriet för att överleva. Men men, 60 dagar kvar sen smiter jag och alex till thailand ist. Tar en HET paus och hoppas snön är borta när vi kommer hem i slutet på januari. My wish..


Hur som helst, ikv har jag gjort mamma till en snyggare variant. Mörkbrun ist för ful ljusbrun! YES! Idag skickade jag även tillbaka mitt hår, får se när jag får tid att färga o beställa nytt, eller om jag väntar till efter thai? Thats the big fråga. Börjar vänja mig med att inte ha ngt hår, en stor frihet från allt jobb! Dock slipper ja ju de jobbet me clips oxå så. Well well, tack för mig! :) imorgon praktik, alltid lika kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0