slutkörd

2011-10-13 @ 22:22:00
Full rulle hela dagen med massvis av kunder och skoj med min praktikant kompis Lina. Fick min absolut första helkropps massage av henne idag! Det va nog mer skratt än avslappnat tror jag.. De va iaf inte så jävla skönt xD Men gjorde det ont så va det tydligen rätt.. Dock va man go i kroppen efteråt :D 

Ikv har vi firat Agnes här hemma allihopa för hon har gått vidare till vårat distrikts lag! 22 tjejer av 300 lr nått tror jag? :O hur grymt??! hon är en stjärna.

Sen har jag och Lisa även fått en vuxen kurs på jacuzzin så vi kan bubbla själva hemma ;) Småttingarna här i familjen får inte bubbla utan vuxet sällskap hiiihiii! och dom är väldigt noga på att poängtera att jag och Lisa inte får leka konstiga lekar i den.. Den som gör det får tömma den o göra rent.. VAFAN MENAR DOM? :O kiss? det är ju mänskligt.

Nu uppdaterar jag min iphone o ska sova, vi hörs imorgon! godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0