today i don't feel... forget it

2011-10-08 @ 12:53:12
Försökte blogga genom appen igår men det funkade inte.. Så nu glömmer vi gårdagen oxå ska jag säga vad jag ska göra idag ist ;)

Mamma och Robban tog nyss min bil för o åka o hämta tillfällig nummerplåt.. Undrar hur ful den är?.. Jag har itne tid eftersom jag måste plugga o dom skulle ändå köpa grejer till jacuzzin som är igång :D grr, jag ska inviga den på måndag. För ikv ska jag stå bakom baren igen! Är sjukt pepp! Sist gång va jävligt kul, även fast jag står på "fel" sida får jag träffa så många ändå. Alla är så glada o se mig där bakom baren, undrar varför? ;) Ikväll fortsätter festen sedan på golfresturangen! Det innebär mer pengar o mer roligt för mig ;)

Nu måste jag få klart samhäll.. Imorgon har jag varken tid eller ork för plugg!

I brist på bilder så får ni ett foto lill Lisa tagit, precis innan sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0