vilken dag.....

2011-10-18 @ 20:02:00
orkar itne skriva allt jag genomlidit idag men det värsta av allt kan jag ju dela med mig av.. Idag tog jag ut hår helvetet o blev tvungen o klippa väck 5 cm.. Sen bara för att jag itne orka platta så fönade alex mif med en tratt för o trycka upp lockarna. KILL ME! Såg ut som gammelmormors kärring krull! Ååh så nära gråten var för att jag var så ful. Men jag har ju som sagt världens bästa vän så när vi slutade tidigare så åkte vi till Gocciani o köpte nytt hår. DÄR så mötte vi problemet att färget jag hade behövt inte fanns.. Men  vi kom fram till att jag kunde ha en annan färg för att jag ska ju slinga det lite igen. (kallare färg) Ska köra på clips nu för faaaan va min hårbotten har ont nu och håret har slitits, nu får allt vila o jag ska gå på hårpiller! =') plus, lättare för mig att ha platt hår utan massa vax fästen i håret!
såg ut som ovan....

missade tåget (andra gången under 1 vecka), tog en senare buss till vänersborg för att klippa på mammas jobb samt få tandsmycke :) nu är jag gladare men fof ful. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0