Dagen so far'

2011-09-16 @ 19:11:10
Go praktik dag idag! Börja 12 o kör igång med ett finslip på Camillas mammas nacke, sen bara det ramla in klippkunder till mig! Timmarna bara flyger iväg emot va de gör när jag gör.. typ ingenting! Sen när ja sluta tog jag någon timme på stan, och med mitt sug ni vet så kommer jag hem med många påsar! :D LOVE! 

Cyklade och tittade lite på Philips match tills solen försvann bakom träden.. Hade det så gott mot solväggen men sen blev de för kallt för mina arbetarkläder medans andra satt i fliströjor o dylikt! Så bajkade hem o ska snart åka o hämta mamma för o åka o handla godis♥ Blir lugnt idag, ska jobba imorgon o är så gött fredagstrött så de passar ju bra! Kanske iväg på en klippning bara, på en fest? haha mobbat, kanske blir skitmissnöjd imorgon? ;) får se.

jodgubbs outfiten tror jag? bara för ni ska få nått o titta på ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Klart jag vill! Du hörde av dig lagom innan jag ska börja ta betalt också, börjar med det fr.o.m. idag ;)



Du kan väl skicka iväg ett meddelande på facebook hur du har tänkt dig med färger, vilka typsnitt du vill ha, hur stor header du vill ha och samt skicka med bilder :D kraam

2011-09-18 @ 14:07:12
URL: http://idasvfoto.blogg.se/
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

åh vad fin du är!

2011-09-18 @ 22:42:08
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0