Liten bildbomb!

2011-09-05 @ 22:34:58

shoppade Super Glue och limmade fast min nya kula! Ska inte svälja den förstår ni ;) dock kan man ju såklart skruva av kulan under tungan så ni itne tror jag är lika dum som jag ser ut..

taco fredag gillade inte bara vi! glupska skit hund som mensar överallt! USCH

Mina härfärgsbörkar !

Kännde mig rockig

Gjorde Alex more Red Hot och sprang iväg o köpte pizza, SJÄLV? Rekord.. Ringde oxå.. 

Morgonmyyys :) 

Alex va oxå mysig :D

Sjukt gött vär så vi drog till Grebbe.

kunde inte tro våra ögon, det va för bra för o va sant! o det va de väl oxå för dagens väder kunde ju kvittat eller?

Söndagsavslut med pöppisar och idol :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0