5 timmar senare

2012-04-10 @ 20:33:33
Blev ingen powernap. Fick en hård jäkla smäll i arslet och rullade permanent. Klarade mig innom tidsbegränsningen men nästa gång, så ska jag nog försöka ha både klämmor för att bygga min E6a rak och vattenflaska så att håret och toppappret håller sig på plats, borde gå fortare då ;) Sen efter det var mina fingrar så himla uppe i varv så jag började skala omkring hundra potatisar.. UUUUHHHH. När jag flyttar hemifrån och ska bilda en liten familj ska jag ha en urgullig smal man, och en hund. Hunden är till för ifall vi inte orkar äta upp den pyttelilla maten, så slänger vi den på golvet. Och vips så slipper vi alltid värma äcklig överbliven mat :D Säg att jag är enastående smart???

Nu har jag duschat o tänkte jag skulle trippla håret idag, det va så länge sedan. Vill ju vara fin när jag åker till tandlägaren imorgon :/ usch känner på mig att jag kommer få ont.. har ingen fattenfast maskara PUUUHUUU.. en shott på det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0